Witamy Cię, drogi czytelniku...

To dopiero nasz pierwszy post, w którym oczywiście wypadałoby się przywitać i przedstawić. Prowadzimy bloga we dwie, więc zaufaj nam, że właśnie rzucamy monetą wybierając tę, która przedstawi się jako pierwsza. Jesteśmy kompletnie różne i wręcz niemożliwe jest to, że mogłybyśmy stworzyć jakąkolwiek jedność - a jednak. Antynomia, oksymoron, paradoks, antylogia, Pinky i Mózg.
Pinky - czyli historia o księżniczce na kupie życiowych problemów.  

W swoim normalnym środowisku, towarzyskie i sympatyczne stworzenie pokroju Humanus Pospolitus. Żyję poza zasadami i często gubię się w swoich myślach, a tym bardziej w wypowiedziach. Humanista ze mnie słaby, ale ścisłe myślenie z reguły doprowadza mnie do białej gorączki. Prawdopodobnie za 10 lat spotkamy się w jakimś fast foodzie, gdzie z chęcią sprzedam Ci powiększony zestaw. Jak widać, mam wyśmienite poczucie humoru i jak widać, sarkazm to moje drugie imię. Raczej nie traktuję niczego na poważnie i jestem cyniczną nastolatką, która często nie potrafi trzymać języka za zębami. Piszę to, co chcę i z reguły nie liczę się z tym, co inni myślą o mnie. Czy to dobre przedstawienie się od jak najgorszej strony? Oczywiście, że tak. Nie chcę, abyście myśleli, że moje życie jest idealne, a ja sama jestem wymarzoną córką i niezawodną przyjaciółką. Nie jestem wzorową uczennica, ani nieskalaną przez problemy rusałką. Uwielbiam być kontrowersyjna i dziwna. Dobrze czuję się w centrum uwagi. Nieważne, jak o mnie mówią, ważne żeby w ogóle mówili…   


Mózg - poniżej prawie wszystko, co jest we mnie złe.

Spytana o wady, zawsze krótko odpowiem, że moją jedyną jest cały charakter. W żadnym aspekcie mojego życia nie znajdziesz równowagi, szczególnie emocjonalnym. Denerwuję się zbyt szybko, jem zbyt wolno, staram za bardzo, a kontroluję za słabo. Zaskakujące, ale jestem przy tym dosyć zorganizowana i wpadam w szał, kiedy coś idzie niezgodnie z planem. Jestem choleryczką, hipokrytką, hipochondryczką, lubię używać długich, inteligentnie brzmiących słów i sprawiać, że googlując je ludzie dowiedzą się czegoś nowego. Przez większość ‘wolnego’ czasu nie widzę świata poza nauką - czytam, liczę, wnioskuję, powtarzam na wszelkie możliwe sposoby, uczę się wielu języków, używając ich do swobodnego obrażania zakłócających mój wewnętrzny spokój ludzi. Moje ambicje są ściśle związane z naukami ścisłymi (gra słów na dobry początek), ale dla samorealizacji mogę być poliglotką, businesswoman, teamleaderką. Teoretycznie jestem towarzyska, ale jeśli przez to rozumiesz ‘lubię spędzać czas z ludźmi’, to zrozum, że ‘towarzyska’ jestem tylko dla Pinky - w reszcie przypadków to ludzie lubią spędzać czas ze mną. Jestem zbyt pewna siebie i trochę za wysoko się cenię (poprzednie zdanie przyp. red.), egocentryzm i despotyzm to moi najlepsi przyjaciele, dopóki nie przepuszczę kogoś przez swoje wygórowane mechanizmy dobierania znajomych. Nie, Pinky nie wpisuje się w żadne z nich.

A jak widzimy siebie nawzajem?

Dla mnie Mózg jest najbardziej denerwująca osobą na świecie. Szczególnie, gdy muszę czekać na nią, aż łaskawie ubierze się w tempie żółwia. Bez przerwy marudzi i nigdy nie jest zadowolona z tego, co dla niej robię.
Chciałabym zauważyć, że jedyne co Pinky dla mnie robi to... - a, chwila, nic dla mnie nie robi. Z rzeczy pożytecznych. Pewnie z bajek, czy filmów fantastycznych kojarzycie motyw aniołka i diabełka na ramieniu, które nakłaniają Cię do dobrego lub złego - Pinky zawsze pełni rolę tego drugiego.
To nie moja wina, że Mózg musi mieć wszystko zaplanowane i dopięte na ostatni guzik. Wiecie, ile ja się zawsze namęczę, żeby poszła ze mną na jakąś niewinną domóweczkę?
A wiecie, ile ja muszę się namęczyć, żeby nie powiedziała zbyt dużo nieodpowiednich rzeczy?

Może często szukamy sposobu na zabicie siebie nawzajem, ale o wiele częściej próbujemy dojść do porozumienia i stworzyć coś, co pozwoli nam wyrazić siebie i zapisać się w kartach internetowej historii. Z wielką przyjemnością witamy Was w naszych wirtualnych progach, mając nadzieję, że przyjmiecie nas ciepło pośród różnorodności oferowanych nam dzisiaj tego typu rozrywek.



                                                                                    Pinky i Mózg

Komentarze

Popularne posty